Mediagalerijen

Persberichten in je mailbox

Over MEN3

OVER MEN3

MEN3 is een Belgisch merk van huidverzorging en -verbetering, exclusief voor mannen. Het zijn doeltreffende en handige producten die voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen en ze zijn 100% made in Belgium. De producten houden huid en baardstreek gezond en werken helend bij eczeem, jeuk, baardroos, rode vlekken en extreem droge huid.

HUMAN, INSPIRING en PURE (H.I.P. tot de derde macht!)

HUMAN: De MEN³ producten zien alleen het levenslicht als alle details kloppen en ze écht beantwoorden aan ZIJN noden!

INSPIRING Tijdelijke trends zoekt MEN³ niet. De focus ligt op een lange termijnrelatie met innoverende en superkrachtige ingrediënten die een leven lang het gewenste resultaat opleveren.

PURE MEN³ is puur van ingrediënt tot verpakking.

Meer info vind je via de website (insert: https://cosmentis.com/mijn-passie-mijn-verhaal/)

Over Katleen Vrombaut

MEN³ is opgericht door Katleen Vrombaut, die als apothekeres een enorme passie voor cosmeceuticals heeft. Zij formuleert, controleert en ontwikkelt zelf, samen met ervaren chemici, haar producten in thuisland België onder de strengste kwaliteitscontroles.

Met haar bedrijf CosMENtis, dé expert in huidverbetering en scheren MEN only, verdeelt ze 4 gamma’s voor de beautysector: MEN³, SilkSolution, Ecologisch(Composteerbaar) Wegwerpmateriaal en Collageen.

marlies@parlez.be

www.men3.be