Ontdek de aantrekkingskracht van MEN³

De perfecte verzorging voor een echte man – 100% Belgisch

Op zoek naar het perfecte cadeau voor je man, papa of misschien wel voor jezelf? Hou je van topproducten zonder poespas met een geweldige geur die zorgen voor een aantrekkelijke en verzorgde look? Dan mag je er zeker van zijn, bij MEN3 ben je aan het juiste adres.

MEN³ is een Belgisch, hoogkwalitatief huidverbeterings- en scheergamma speciaal voor de zelfbewuste moderne gentleman. ZIJN noden staan voorop. Van ontwikkeling, over design van de verpakking tot het resultaat, alles is mannelijk tot de 3e macht.

5 redenen waarom MEN3 het ideale geschenk is voor jezelf of die speciale man in je leven:

• Pure en zuivere topkwaliteit
  • Eenvoudig gebruik met maximale resultaten
  • 100% Belgisch
  • Onweerstaanbare en overheerlijke geur
  • Mannelijk tot de derde macht: van ingrediënt tot verpakking

Voor de man en zijn scheerritueel: de Aftershave & Beard Balsem

Op zoek naar het ideale vadersdagscadeau waar niet alleen hij maar ook jij happy van wordt? Dan moet je zeker de Aftershave & Beard Balsem in huis halen. Het product kan zowel gebruikt worden om te verzorgen na het scheren maar ook als baardbalsem voor mannen die hun baard laten staan. Het laat de baardharen mooi blinken en maakt ze minder stug. Bovendien is het ideaal om bacteriën af te weren, o.m. afkomstig van etensresten. Kortom, een uitermate eenvoudig product om toe te voegen aan het badkamerritueel van de man. En een win voor de dames: jouw man ruikt hemels, heeft een zachte huid en het product staat prachtig in de badkamer!

Mannen scheren zich zo’n 16.000 keer in hun leven. Dat is niet niks! Dat is een onmiskenbare aanslag op de huid en daarom is het erg belangrijk om de mannenhuid goed te verzorgen.

Aanbevolen verkoopprijs: €62 – verkrijgbaar via een van de professionele verkooppunten of via de webshop.

Meer informatie over de Aftershave & Beard Balsem: https://www.men3.be/nl/products-men3/men3-aftershave

Voor de man die kiest voor een aantrekkelijke, verzorgde huid: De Time-Out Moisturizer

Een verzorgde man is een aantrekkelijke man! De Time-Out Moisturizer is dé bestseller van MEN³ en is perfect als instapproduct wanneer je de wereld van MENcare nog volop aan het ontdekken bent. Het product is een all-in one product wat het simpel en mannelijk maakt en daarnaast zorgt voor een optimale verzorging!

Het product is uiterst geschikt voor de typisch mannelijke huid, die van nature vochtarm, ruw, trekkerig, gevoelig of geïrriteerd is (vaak door scheer- en trimbeurten). Het resultaat? Een gezonde, gehydrateerde en vitale huid die optimaal beschermd is tegen invloeden van buitenaf.

Aanbevolen verkoopprijs: €78 – verkrijgbaar via een van de verkooppunten of via de webshop.

Meer informatie over de Time-Out Moisturizer: https://www.men3.be/nl/products-men3/men3-time-out-moisturizer

“Mannen denken, beleven en kopen anders. Ze willen geen gedoe met 37 potjes en al helemaal niet nog voor hij zijn eerste tas koffie heeft gehad. #LifeBeginsAfterCoffee. Voor hem moet het no-nonsense, simpel en effectief zijn. Gewoon helemaal zoals hij wil. Just keep it simple, want geen tijd te verliezen tussen meetings, sporten en die leuke café-avond."
- Katleen Vrombaut, oprichter en zaakvoerster MEN
3

Voor de man die graag een innovatieve, all-in-one dieptereiniging wenst: De Face Polish (NIEUW)

CosMENtis, het bedrijf waaronder MEN³ huist, blijft steeds innoveren. De MEN³ Face Polish is de nieuwste innovatie en is een all-in-one wekelijkse dieptereiniging. Uniek is de masker-scrub combinatiewerking waardoor je een minimum aan tijd spendeert. Het is een milde exfoliant waarbij de delicate huidbarrière behouden blijft door de maskerwerking. Het product gaat zorgen voor een peeling maar ook de huid voeden, verzachten en herstellen. Met slechts één toepassing per week levert deze huidbehandeling direct een gepolijst resultaat af. Snel en doeltreffend! ​
Uiteraard niet te vergeten: gebruik nadien jouw dagverzorging.

Aanbevolen verkoopprijs: €46 – verkrijgbaar via een van de professionele verkooppunten of via de webshop.

Meer informatie over de Face Polish: https://www.men3.be/nl/products-men3/men3-face-polish

Voor (interview)aanvragen, samenwerkingen en overige persinformatie zoals beeldmateriaal of productinformatie, neem gerust contact op met marlies@parlez.be of neem een kijkje naar de volledige persmap.

Marlies Neerinck

Senior Account Manager, Parlez

Persberichten in je mailbox

Over MEN3

OVER MEN3

MEN3 is een Belgisch merk van huidverzorging en -verbetering, exclusief voor mannen. Het zijn doeltreffende en handige producten die voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen en ze zijn 100% made in Belgium. De producten houden huid en baardstreek gezond en werken helend bij eczeem, jeuk, baardroos, rode vlekken en extreem droge huid.

HUMAN, INSPIRING en PURE (H.I.P. tot de derde macht!)

HUMAN: De MEN³ producten zien alleen het levenslicht als alle details kloppen en ze écht beantwoorden aan ZIJN noden!

INSPIRING Tijdelijke trends zoekt MEN³ niet. De focus ligt op een lange termijnrelatie met innoverende en superkrachtige ingrediënten die een leven lang het gewenste resultaat opleveren.

PURE MEN³ is puur van ingrediënt tot verpakking.

Meer info vind je via de website (insert: https://cosmentis.com/mijn-passie-mijn-verhaal/)

Over Katleen Vrombaut

MEN³ is opgericht door Katleen Vrombaut, die als apothekeres een enorme passie voor cosmeceuticals heeft. Zij formuleert, controleert en ontwikkelt zelf, samen met ervaren chemici, haar producten in thuisland België onder de strengste kwaliteitscontroles.

Met haar bedrijf CosMENtis, dé expert in huidverbetering en scheren MEN only, verdeelt ze 4 gamma’s voor de beautysector: MEN³, SilkSolution, Ecologisch(Composteerbaar) Wegwerpmateriaal en Collageen.

marlies@parlez.be

www.men3.be